امیرحسین خانامیرحسین خان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

کتابخانه امیرحسین(معرفی کتاب)

اولین پست وبلاگ

1399/9/22 14:07
213 بازدید
اشتراک گذاری

زمان نوشتن 22 اذر 99 دقیقا فاصله دو ماهه ای با توللدم ساعت دقیق دقیق دقیق دقیق 2 ظهر کار مهم خوردن ناهار معرفی کتاب فعلا چون کامپیوتر عکس نمیگیره هیچی وضعیت خسته از درس و مشق کاری که در حال حاضر میکنم سوال میکنی نوشتن وبلاگ دیگه حس هیچ حسی نسبت به هیچی ندارم به جز نیاز شدید به غذایی که هنوز هنوز نپخته گفتم همینطوری الکی پست ذارم حالمو توصیف کنم فعلا دانگهدارررررررررررررررر

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
22 آذر 99 18:16
خوش اومدی به نی نی وبلاگ!!!
ده سال و ده ماهگیت هم مبارک❤❤
 
امیرحسین(اژدر)
پاسخ
سلام ممنون شما آناهلی
منم یک سال دیر زدم ۱۱ سال و ۱۰ ماهمه
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
22 آذر 99 21:06
اره.آناهل هستم
آها موفق باشی!✨🌈
امیرحسین(اژدر)
پاسخ
ممنون
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
24 آذر 99 19:25
سلام شما باافتخار دنبال شدین ممنون میشم وبلاگ منوهم دنبال کنید❤
امیرحسین(اژدر)
پاسخ
چشم الان دنبال میکنم