امیرحسین خانامیرحسین خان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

کتابخانه امیرحسین(معرفی کتاب)

خاطرات_معرفی کتاب

1399/9/23 20:17
245 بازدید
اشتراک گذاری

روز نوشتن ۲۳ آذر ساعت ۲۰ و ۲۰ دیقه حس خسته

سلام و صد سلام امرو، بدون معرفی کتاب اومدم و فقط اومدم خاطرات دیروز تا امروز و بگم خب چه عرض کنم دیشب که خوابیدیم آقا پلیسه بیدار بود

😂😂😂😂😂😂

حال خودمم خراب شده چی دارم میگم😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣

کلا درسا روم اثر منفی گذاشته فواره چون بلند گردد سرنگون شود😎🤣🤣🤣🤣

دارن میگن آقا نمره خوب نگیرید تا سرنگون نشید🤣🤣🤣🤣

من نمره خ خ گرفتم به معنای خیلی خوب😎😎😎😎

ولی این ماه آقا درسامو نگاه کنه(چون سرنگون شدم)خ خ خیلی خوب میشه خ خ خیلی خنده دارع😂😂😂😂

مطالب منم کلا خ خ است به معنای خیلی خنده دار

خب اصلا از بحس اصلی منحرف دارم میشم😣

دیشب جاتون آبی(همه میگن جات سبز چه اشکالی داره ما بگیم جاتون آبی)جیگر خوردیم

این وقتیه که جیگرو خورد کردیم(من خورد نکردم مامانم خورد کرد)

این وقتیه گوشتارو سیخ کردم(من سیخ نکردم مامانم سیخ کرد)

اینم وقتیه جگر هارو پختم(من نپختم مامانم پخت)

الان می پرسید پس من چه کار کردم 

من کارتونی تماشا کردم که همه باهاش آشنایی کامل داریم🤣😂🤣😂🤣😂

خیلی هم زیبا🤣🤣🤣🤣🤣🤣

دیگه کلا همه با هم سرنگون شدیم🤣😂🤣😂🤣

ولی اگر میخواهید چیزی بخورید که راحت از حلقوم پایین برود...

.

.

.

.

.

.

.

.

این راحت الحلقوم را ببینید

و مثال ریاضی ما مثال موشی است که جارو به دمش میبندد😂🤣😂🤣😂

میگی نه مسئله رو نگاه کن

)کالایی ۱۰ تومان است ۲۰ درصد از آن را تخفیف میدهیم چند درصد آن تخفیف نخورده است(

😂😂😂😂😂

🤣🤣😂🤣😂🤣

این هم نشانی از سرنگون شدن سلسله ی ریاضی دانان

خب امیدوارم خنده به لبتون آورده باشم

 شب خوش خدانگهداررررررر

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
23 آذر 99 20:45
نوش جونتون
امیرحسین(اژدر)
پاسخ
ممنون
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
24 آذر 99 8:52
نوش جونتون🍖
امیرحسین(اژدر)
پاسخ
ممنون پستم خنده دار بود؟
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
24 آذر 99 10:24
دروغش اره خییلیییی خنده دار بوددددددددددد😂🤣😂🤣
راستش فقط درحد لبخند اره😄
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
24 آذر 99 19:26
نوش جونتون❤
امیرحسین(اژدر)
پاسخ
ممنون